Xa teño conta Únete!
×
  • Non tes notificacións novas

F. A. Q.

Presentámosche unha lista de solucións aos problemas técnicos e preguntas máis frecuentes no portal de participación.

A verificación do correo electrónico non funciona?

Comprobe as seguintes posibilidades:

  • Escribiches o teu correo electrónico correctamente?
  • Estás seguro de que non recibiches o correo electrónico de verificación? (comproba o SPAM, pode ter chegado ao correo lixo).

Se non son veciño do concello, non podo participar?

O portal está aberto para que todo aquel que entre poida ver os procesos e contidos que están en marcha. Ao participar, hai 3 formas posibles de facelo:

  1. Sen rexistrarse: hai certos procesos ou fases nos que non é necesario rexistrarse cunha conta verificada. Nestes casos, calquera persoa pode entrar no portal e participar abertamente.
  2. Rexistrado/a: existen outros procesos nos que será obrigatorio rexistrarse e verificar a conta con correo electrónico ou teléfono.
  3. Rexistrado/a e empadroado/as: Por último, pode haber procesos nos que sexa necesario comprobar que o usuario rexistrado no portal está empadroado no municipio. Para iso, terás que achegar o teu DNI e nome e apelidos.

En calquera dos casos, se non reside no municipio, é recomendable non participar nos procesos que se amosan no portal para non sesgar os resultados que se queren obter.

Como creo e verifico a miña conta?

O primeiro é crear unha conta. Entra no portal e busca o botón "Participar". Preme nel e chegarás á páxina de rexistro onde cubriremos a información solicitada. É un requisito marcar a caixa de aceptación das condicións de uso e políticas de privacidade do portal. Ao crear unha conta recibiremos un correo electrónico no enderezo que especificamos, e teremos que premer no botón "Verificar" para rematar de crear a conta.

Feito, agora poderás navegar polo portal e participar nos procesos habilitados.

Como podo cambiar o meu correo electrónico, o meu nome de usuario, o meu contrasinal, cancelar a subscrición ou activar/desactivar as notificacións que chegan ao meu correo electrónico?

Fai clic no botón "Participar", introduce o teu correo electrónico e contrasinal e fai clic no botón "Intro". Unha vez feito isto, fai clic no botón "O meu perfil" onde atoparás todas as opcións que che permitirán cambiar o teu correo electrónico, nome de usuario, contrasinal, dar de baixa ou activar/desactivar notificacións. Unha vez realizado o cambio adecuado, asegúrese de facer clic no botón "Continuar".